Tantra és Intim masszázs. Megengedhetem magamnak?

Tantra /érzéki/ és intim masszázs... Megengedhetem magamnak? A maradi, a középkorból megmaradt társadalmi elvárások, a szűk látókörű férfiuralmon alapuló családi környezet által beépült korlátok miatt nem! A nőgyógyásznak megengedem ezt egy 10 perces vizsgálat során. Mennyi ez óradíjra számítva? A lelkemmel nem törődik. A problémám igazi oka nem érdekli. Kinek tartozom elszámolással első sorban a saját életemért? Ki szenved, amikor gyermekkori, ifjúkori, vagy karmikusan hozott blokkokat cipelek éveken át, hogy már magam sem tudom mi az a sok nyűg, gond és elakadás, amik miatt még mindig nincs párkapcsolatom, ami miatt nem szeretem a testem és a lelkem, ami miatt nem engedem meg az örömöt, vagy a gyönyört önmagamnak. Ezekre van oldás és megoldás? Lehet, hogy van fény, mely bevilágít a sötét kis szobám sarkába, ahol már évek óta kuporgok magányosan...Az én életem, az én lelkem, az én testem!


Ajánlom a következő írásokat:

Az ember Szakrális Teremtés
A Női és Férfi Erők
Lelki Blokkjaink & Tantra Masszázs
Az a Háromszög



A Tudatosság RendSZERe MÁS-VILÁG weboldal


Tantra-Fény-Mag weboldal